marți, 23 aprilie 2013

Febra Handmade

Postarea asta o am in drafts de ieri, dar pentru ca nu am avut timp sa o postez, voi trece tot textul la timpul trecut. El suna in felul urmator :
V-am mai povestit eu intr-o postare de acum cateva zile despre Mama-Pamant si iata ca ieri a fost o zi speciala - Ziua Pamantului. Ei bine, Google a serbat cum se cuvine si iata ce doodle interactiv simpatic a creat :

Prin intermediul lui putem observa toate schimbarile majore care au loc in natura pe durata unui an. Cred ca este unul dintre cele mai bune doodle-uri create vreodata. Si pentru cei care l-au ratat ieri, ei bine puteti sa-l explorati dand click aici, iar mai apoi puteti completa checklist-ul urmator, pentru a va verifica spiritul de observatie :).



Si, cum ieri a fost Ziua Pamantului, eu nu m-am lasat si in week-end m-a prins "febra" handmade. Dar, mai bine zis, a reciclatului. Am reciclat un borcan vechi si iata ce a iesit :




Iata de ce aveti nevoie : - un borcan oarecare ( nu neaparat ca cel din poze )
                                        - acuarele
                                        - un servetel 
                                        -  imaginatie :)

E de preferat sa nu folositi deloc apa atunci cand pictati, pentru ca toate culorile se vor imprastia. Dupa ce clatiti pensula, o puteti stoarce in servetel. Nu trebuie sa faceti acelasi desen ca al meu. Lasati-va imaginatia sa zburde, corect ?! Tocmai ati reciclat un borcan :) Si iata ce diferit arata ! 
Morala : Lucrurile plictisitoare pot fi refolosite in cele mai interesante moduri. Trebuie doar sa ai imaginatie. 
Pun pariu ca nu veti mai vrea sa aruncati toate borcanele folosite, corect ? 

2 comentarii:

  1. Doamne, cred ca am stat 20 de minute si m-am jucat cu doodle-ul ala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Borcanul ala e genial !!!! :O Doamne, ce n-as da sa am taletul tau !!! Mai ales ca e facut manual, este si mai valoros.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ! Scrie ce simti !