vineri, 5 aprilie 2013

O fotografie pe zi

Uneori imi place sa stau pur si simplu si sa ma uit pe fereastra. Ma fascineaza, mai ales ca in ultima perioada am avut o vreme extrem de schimbatoare. Un moment de sclipire mi-a trebuit ca sa iau aparatul foto si sa monitorizez... starea vremii. 
Apoi, brusc, mi-a venit o idee. 

Vazusem acum ceva vreme un videoclip facut de o femeie, spre a atrage atentia asupra violentei domestice.
Videoclipul despre care vreau sa va vorbesc acum a devenit viral pe Youtube, foarte multe persoane vizualizandu-l. Motivul? Filmuletul, intitulat simplu “O fotografie pe zi in cel mai urat an din viata mea”, prezinta povestea unei femei care incearca sa schimbe ceva. 
Pentru cei ce inca nu l-au vazut, il puteti viziona aici. Este cu adevarat patrunzator, pentru ca milioane de femei din intreaga lume se afla in astfel de situatii.
Revenind la ideea mea, ma gandeam sa procedez astfel si cu natura. In fiecare zi, timp de un an ( sau mai mult ) voi face cate o poza strazii pe care stau. Iar, la sfarsit, voi face un filmulet cu ele. Sunt curioasa cat de mult se poate schimba ( in bine sau in rau ) un coltisor de planeta, in doar un an. Iata pozele pe care l-am facut pana acum :




In alta ordine de idei, ar trebui sa stiti ca promovez mancatul sanatos si sportul. Mens sana in corpore sano, corect ? Iar pe 7 aprilie sarbatorim Ziua Mondiala a Sanatatii. Macar o data pe an sa lasam la o parte fast-food-ul, alcoolul, tigarile si tot ceea ce inseamna boala curata si sa facem ce trebuie ! 
( Aici intra in actiune nutritionistul din mine ) Incepe-ti ziua cu un suc de portocale - facut de tine. Te asigur ca te vei bucura mult mai mult de el, dacat de cel din comert. Si, in plus, nu e mare energie consumata. 
Continua cu o salata de cruditati : rosii, castraveti, ridichi, salata verde, ardei, morcov, ceapa, masline etc.

3 comentarii:

  1. Ganiala ideea cu pozele ! Daca iti si iese.. o sa fie awesome.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa idee ! :D Iar sucul ala pare atat de delicios, ca imi face sete ori de cate ori ma uit la el ! :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ! Scrie ce simti !